
Over ons
Het begon allemaal met een eenvoudig idee, gevoed door een diepe passie. Als klein bedrijf richten wij ons op persoonlijke aandacht en toewijding voor elk detail. Onze aanpak is geworteld in kwaliteit en integriteit en zorgt ervoor dat alles wat we doen onze toewijding aan uitmuntendheid weerspiegelt.
Tegenwoordig gaat men er steeds meer vanuit dat u
alles via internet regelt. Ook banken verwachten dat u
uw bankzaken zelf vanuit huis regelt. Dat u uw overboekingen wel even via internetbankieren doet en uw
informatie van internet haalt. Dat u de bank een e-mail
stuurt als u een vraag heeft.
Banken gaan eraan voorbij dat u als klant misschien
helemaal niets voor die ontwikkeling voelt. De ontwikkelingen gaan u eenvoudigweg te snel. Bankzaken
zijn toch heel persoonlijke aangelegenheden die u niet
via een onbekende stem van een callcenter afhandelt.
U ziet graag een bekend en vertrouwd gezicht als het
om uw financiën gaat.
Zeker als het eigenlijk altijd uw partner was die de bankzaken afhandelde heeft u een betrouwbaar persoon
nodig die met u meedenkt en u met regelmaat bijstaat.
Vaak kunnen kinderen helpen maar wat als u geen
kinderen heeft, uw kinderen ver weg wonen of u hen
liever niet in uw bankzaken betrekt?
Bent u het overzicht in uw administratie kwijt en wilt u
alles in één keer goed in beeld hebben gebracht?
Senior Bankieren biedt u de helpende hand.
Kennismaken?
Neemt u gerust contact op voor een geheel vrijblijvende
kennismaking bij u thuis. Dan kijken we samen welke
zorg Senior Bankieren u uit handen kan nemen.
Als u het prettig vindt als (één van) uw kinderen hierbij
aanwezig zijn, kan dat natuurlijk ook. Op een avond,
in het weekend, het is allemaal mogelijk.
Senior Bankieren zorgt ervoor dat alle bankzaken overzichtelijk worden geordend. Ook als er sprake is van
meerdere banken. Uw spaarrekeningen optimaliseren,
bankrekeningen concentreren, zaken vereenvoudigen:
wij maken het voor u in orde.
Betalingen worden samen met u uitgevoerd. Dat kan
op de conventionele manier d.m.v. overschrijvingsformulieren, maar ook via internetbankieren. Dit alles gebeurt allemaal bij u thuis zodat u altijd alles bij de hand heeft. Wij maken gebruik van een laptop en mobiel internet.
Wij kunnen u vergezellen wanneer u uw bank bezoekt
om bijvoorbeeld uw beleggingsportefeuille door te
nemen. Als u dat wenst bereidt Senior
Bankieren ook uw belastingaangifte voor en stuurt alle
benodigde zaken naar uw belastingadviseur.
Senior Bankieren heeft een groot
netwerk binnen de regio Maastricht waarbij u moet
denken aan banken, belastingadviseurs, notarissen.
Werkwijze
U kunt kiezen uit drie verschillende abonnementen: wij
kunnen wekelijks, tweewekelijks of één keer per maand
bij u langskomen. Als u een abonnement neemt, krijgt
u van Senior Bankieren een handige map waarin u al uw
inkomende post kunt verzamelen. U maakt met ons
afspraken over het tijdstip waarop wij bij u langskomen. Dan nemen wij uw post door en handelen het af. Tegelijkertijd kunnen ook andere zaken worden
doorgenomen.
U bent op die manier verzekerd van persoonlijke aandacht. En uw financiën zijn te allen tijde op orde, een geruststellende gedachte.
Het is ook mogelijk om eenmalig (zonder abonnement) uw complete administratie op orde te brengen.
Uw kinderen kunnen als u dat wenst via e-mail op de hoogte worden gebracht van alles wat met u besproken wordt.